|
Technikai szabály kiegészités2008.03.10. 06:51 -
oioio-1
Technikai kiegészítés
Biztonsági bukóketrec:
FIA vagy ASN homológ, vagy az FIA DRAG szabályok 12. ábrájának megfelelõ bukókeret beépítése lehetséges illetve a 9 sec 402.33 méteren vagy a 5.5sec 201.16 nél jobb idõt teljesítõ autóknak kötelezõ a FIA DRAG szabályok 13-17. ábrájának megfelelõ bukóketreccel ellátni.
Ülés:
Széria ülés és a lejárt érvényességû FIA homológ ülés használata engedélyezett, de ajánlott az érvényes FIA Homológ ülés használata.
Biztonsági öv:
Beépített bukókeret vagy bukóketrec esetén minimum 4 pontos FIA homológ vagy S.F.I homológ biztonsági öv használata kötelezõ.
Fékrendszer:
Átalakítható, de a beszerelt alkatrészeknek minimum típus bizonyítvánnyal kell
rendelkezniük.
Hajtáslánc (nyomatékváltó, differenciálmû, féltengelyek,stb.):
Szabad
Szélvédõk, oldalablakok:
Ragasztott üvegbõl vagy polikarbonát mûanyagból kell készülniük.
Az elsõ szélvédõ min. 5mm-es, az oldalablakok min. 3mm-es polikarbonátra cserélhetõek.
A gépátvevõknek el kell utasítaniuk az olyan gépjármûveket, amelyeknek rétegelt szélvédõi oly mértékben károsodtak, hogy az a kilátást akadályozza, és fennáll annak a valószínûsége, hogy az esemény során, további törést szenvednek.
Pótlólagos, vagy nagyobb kapacitású ablakmosó tartály felszerelése engedélyezett. Ezt a tartályt kizárólag csak a szélvédõ tisztítására lehet használni.
Karosszéria-alváz
Az eredeti karosszéria külsõ formája és anyaga megváltoztatható figyelembe véve az aerodinamikai eszközökre vonatkozó elõírásokat.
Négy kerék hajtásra való átalakítás céljából a karosszéria módosítható , de a hozzáadott anyagoknak vas tartalmúnak és a karosszériához hegesztettnek kell lenniük.
minden képen szükséges az alváz oly mértékû burkolása, hogy alulról semmilyen felpattanó kõ vagy tárgy a vezetõt meg ne sérthesse
Ajtók, motorház- és csomagtér tetõ
Ezek anyaga és kialakítása tetszõleges.
Az elsõ ajtók zsanérjai és a zárszerkezet szabadon választható, de mindkét oldalon kívülrõl és belülrõl egyaránt nyithatónak kell lennie.
A hátsó ajtókat hegesztéssel rögzíteni lehet
Lehetõség van mind a négy ajtó ablakainak nyitószerkezetének eltávolítására, vagy egy elektromos ablakemelõ mechanikussal való cseréjére.
Belsõ rész
A mûszerfal eltávolítható, cserélhetõ.
A mûszerfalat úgy kell kialakítani, hogy ne legyen éles, kiálló része.
A vezetõfülkét a motorháztól és csomagtértõl elválasztó tûzfal kicserélhetõ, illetve módosítható.
Az anyaga azonos vagy erõsebb legyen, mint az eredeti.
Ezen túlmenõen a padlózat módosítható négy kerék hajtás kialakítása céljából.
Üzemanyag,
Úgy kell elszigetelni, hogy kilöttyenés, szivárgás vagy egy tartály meghibásodása esetén, motorral és a kipufogórendszerrel semmilyen körülmények között nem érintkezhet.
Az üzemanyag-tartály töltõnyílás fedele nem nyúlhat a karosszéria burkolatán túl, és szivárgásmentesnek kell lennie.
Üzemanyag tárolása az autóban több mint 10 0C-kal a környezeti hõmérséklet alatt tilos.
Olaj és hûtõvíztartályok
Ezeket tûzfalakkal kell elszigetelni a vezetõfülkétõl oly módon, hogy kilöttyenés, szivárgás vagy egy tartály meghibásodása esetén, a vezetõfülkébe ne juthasson be a folyadék.
. A fékek
Szabadon választhatók, azonban kötelezõ az egy pedállal mûködtetett kétkörös fékrendszer, amely az összes kerékre hat.
A fékberendezés csöveinek bármely ponton történõ folyása, vagy egyéb meghibásodása esetén a pedálnak még legalább két kerékre hatásosnak kell lennie.
. Kormánymû
A kormányzás rendszere és helyzete szabad. A négy kerékkormányzás tilos.
Felfüggesztés, futómû:
A stabilizátor rudak, a lengéscsillapítók és a rugók nem esnek korlátozás alá.
A futómû csuklói és rugalmas részei „GE” szemesre cserélhetõek.
ccm határok :
0,6 mm-es újrafúrás engedélyezett, a „gyári alapméretes” furathoz viszonyítva, azonban ez a beavatkozás a hengerûrtartalom szerinti kategória túllépéséhez nem vezethet.
|
GyorskeresésCimkék1/1_oldal_autómotor (1) 2008_versenynapok (1) 2009_megbeszélés (1) audi (1) audi_klub (1) autó (1) betores (1) catering (1) csapat_játék (1) cseh_józsef (1) elsõ (1) emlékverseny (1) erdös (1) gepkonyv (1) gyorsulás (1) gyorsulás_április_19_20 (1) helikopter (1) hetfo (1) honda (2) honda_tali (2) izelitõ (1) júni_12_kiskunlacháza (1) kezdet (1) kiskunlachaza (1) kiskunlacháza_2010.03.27. (1) kiállitás (1) koe (2) kunmadaras (2) képek (1) kérés (1) licensz (1) lista (1) meghivó (1) motor (1) márc_21 (1) márc_27_gyorsulás (1) márc_29 (1) nyilt_szakági_gyülés (1) ob (3) ob_futam (1) penz (1) pécs (1) rablas (1) rekordok (1) remény (1) roman (1) román (1) rába_ring (1) rábaring (1) szatmárnémeti (2) szorolapok (1) szuletes (1) tali (1) találkozó (1) technikai (1) verseny (3) világ (1) vége_kezdõdik_bajnokok (1)Archívum2013. február (1)2012. szeptember (1) 2012. augusztus (1) 2012. július (1) 2012. május (2) 2012. április (1) 2012. március (1) 2010. október (1) 2010. szeptember (1) 2010. augusztus (2) 2010. július (2) 2010. június (1) 2010. május (3) 2010. április (3) 2010. március (1) 2009. december (2) 2009. november (2) 2009. június (2) 2009. május (1) 2009. március (2) 2009. február (1) 2009. január (2) 2008. december (1) 2008. november (1) 2008. október (2) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (1) 2008. június (3) 2008. május (3) 2008. április (5) 2008. március (13)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |